مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 21:052021-03-10پزشكي

پویش سراسری اهدا خون توسط فرشتگان نجات اورژانس آذربایجان شرقی


رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی تبریز، گفت: پویش سراسری اهدا خون فرشتگان نجات با حضور پرسنل اورژانس 115 در هفته سوم اسفندماه اجرا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، فرزاد رحمانی امروز در گفت وگو با خبرنگاران از اجرایی پویش  سراسری اهدا خون توسط فرشتگان نجات اورژانس آذربایجان شرقی خبر داد و اظهار داشت: این اقدام خداپسندانه باتوجه به نیاز بیماران به خون و فراورده ای آن وبا هدف ترویج روحیه از خودگذشتگی و ایثار انجام شد.

وی افزود: کارشناسان فوریت های پزشکی با وجودی که هر روز در شرایط سخت در حال خدمت و امدادرسانی به مردم حادثه دیده هستند، با این اقدام نشان دادند که نجات جان همنوعان در هر شرایطی مهم است و چنانچه به خونشان نیاز باشد قطعا درنگ نخواهند کرد چرا که ثابت کرده اند از جان خود نیز می گذرند.

رحمانی یادآور شد:کاهش مراجعه اهداکنندگان خون به این پایگاه پس از شیوع کامل بهداشتی و ضد عفونی شده و مراحل اهدا خون نیز با رعایت دستورالعمل های بهداشتی انجام می شود با توجه به در پیش بودن تعطیلات نوروزی، ذخیره سازی مناسب فرآورده های خونی نیز از نیازهای مهم پیش روست که امیدواریم مردم عزیز همچون گذشته در این ایام باقیمانده تا پایان سال نیز یاریگر ما باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش سراسری اهدا خون توسط فرشتگان نجات اورژانس آذربایجان شرقی

پویش سراسری اهدا خون توسط فرشتگان نجات اورژانس آذربایجان شرقی