مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 21:052021-03-10سياسي

هدیه 1600 میلیارد ریالی مقام معظم رهبری برای توسعه نایسر


از سوی دفتر مقام معظم رهبری هزار و 620 میلیارد ریال اعتبار برای آبادانی و توسعه زیرساخت های ناحیه منفصل شهری نایسر اختصاص پیدا کرده و ظرف سه ماه هزینه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهمن مرادنیا روز چهارشنبه در جلسه نهایی پیگیری و نظارت میدانی رییس مجلس شورای اسلامی در کردستان اظهار کرد: نیروی انسانی مهمترین سرمایه کردستان است و اگر در این استان محرومیت و عقب ماندگی داریم همگی ریشه تاریخی دارد و به گذشته بر می گردد.

وی افزود: شرایط قبل از انقلاب، اتفاقات و ناامنی های اوایل انقلاب و جنگ تحمیلی را از مهمترین عوامل عقب ماندگی کردستان است.

استاندار کردستان خاطرنشان کرد: در دو سال اخیر اعتبارات جهشی به پروژه های عمرانی استان تخصیص یافته است که طرح راه آهن همدان - سنندج در این خصوص مثال زدنی است چرا که تاکنون 11 هزار میلیارد ریال برای آن هزینه شده و به تازگی دو هزار میلیارد ریال دیگر به آن اختصاص یافته و در نیمه نخست سال 1400 به بهره برداری خواهد رسید.

مرادنیا افزود: میانگین دسترسی به راه روستایی آسفالته در کردستان 50 درصد است که سه هزار کیلومتر راه روستایی را شامل می شود و 950 کیلومتر آن در دولت تدبیر و امید احداث و به بهره برداری رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدیه 1600 میلیارد ریالی مقام معظم رهبری برای توسعه نایسر

هدیه 1600 میلیارد ریالی مقام معظم رهبری برای توسعه نایسر