مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 21:052021-03-10اقتصادي

رشد 7.8 درصدی صدور پروانه بهره برداری صنعتی


معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: صدور پروانه بهره برداری صنعتی رشد 7.

8 درصدی داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، مهدی صادقی نیارکی چهارشنبه شب در جلسه کارگروه تسهیل و رفع است، بیان کرد: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی، اجازه واردات کالاهایی که توان تولید آن در داخل وجود دارد را نمی دهیم.

صادقی نیارکی با بیان اینکه در سال 1389 بالغ بر 30 میلیارد دلار، کسری تجاری داشتیم، عنوان کرد: این رقم به 2 میلیارد دلار رسیده است.

معاون وزیر صمت با اشاره به اینکه واردات و صادرات کشور در 10 ماه گذشته از سال جاری به ترتیب 30 و 28 میلیارد دلار بوده است، ادامه داد: این توفیقات در سختگیرانه ترین و شدیدترین تحریم های ظالمانه اتفاق افتاده است.

وی با اشاره به اینکه برای نمونه لوازم خانگی دو برند بین المللی کشور را ترک کرده اند، گفت: میزان تولید لوازم خانگی داخلی در سال جاری 15 درصد نسبت به سال 1396 و 40 درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته است.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون دغدغه اصلی تولید در کشور، تامین مواد اولیه است، عنوان کرد: در این زمینه در کشور محدودیت داریم.

معاون امور صنایع وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه نهضت ساخت داخل، پروژه ای بود که از سال گذشته آغاز شد، بیان کرد: ظرف سه سال باید 10 میلیارد دلار از واردات کشور، تبدیل به ساخت ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 7.8 درصدی صدور پروانه بهره برداری صنعتی

رشد 7.8 درصدی صدور پروانه بهره برداری صنعتی