مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 اسفند 1399 ساعت 06:302021-03-11پزشكي

بررسی موارد مشکوک به هپاتیت در روستاهای اهواز


آب شرب روستا های شهرستان اهواز فقط 40 تا 50 درصد دارای کیفیت و مطلوبیت می باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان ، رییس مرکز بهداشت غرب اهواز در گفتگو با خبر 23 شبکه خوزستان گفت: در پی اعلام شناسایی مواردی مشکوک به بیماری هپاتیت در روستاهای اسماعیلیه اهواز، بررسی این موضوع در دستور کار قرار گرفت.

دکتر مهران احمدی بلوطکی افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد که یک خانواده با موارد مشکلات گوارشی و با علائم بیماری هپاتیت A مراحعه کرده اند.

وی ادامه داد:، برای بیان دقیق و درست در مورد اینکه که این علائم هپاتیت می باشد یا خیر بعد از بررسی آزمایش ها مشخص می شود.

رییس مرکز بهداشت غرب اهواز با اشاره به اینکه فقط 40 تا 50 آب روستا های اهواز دارای مطلوبیت و کیفیت می باشند ، بیان کرد: مشکلات آب شرب روستا ها به شرکت آبفا اعلام و حتی شکایتی در این خصوص در مراجع قضایی ثبت شده است.

دکتر احمدی لوطکی افزود از جمله این مشکلات کلر زنی نامناسب و غیراستاندارد، کاهش کیفیت و کدورت آب می باشد و کارشناسان مرکز بهداشت در طول ماه و در دو تا سه نوبت کیفیت آب را مورد آزمایش قرار می دهند.

بیشتر بخوانید : آخرین خبر ها از وضعیت روستا های درگیر با هپاتیت آ +فیلموی ادامه داد: تاسیسات آب های روستایی قدیمی و برخی ها هم لایروبی نشده اند و شرکت آب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی موارد مشکوک به هپاتیت در روستاهای اهواز

بررسی موارد مشکوک به هپاتیت در روستاهای اهواز