مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 اسفند 1399 ساعت 06:352021-03-11ورزشي

بهره برداری از 51 طرح بنیاد شهید و امور ایثارگران، با دستور رییس جمهور


همزمان با خجسته سالروز مبعث پیامبر اعظم (ص) و گرامیداشت روز شهید، بهره برداری رسمی از 51 پروژه خدماتی و تولیدی بنیاد شهید و امور ایثارگران با دستور رییس جمهور و از طریق ویدئوکنفرانس انجام شد.

- همزمان با خجسته سالروز مبعث پیامبر اعظم (ص) و گرامیداشت روز شهید، بهره برداری رسمی از 51 پروژه خدماتی و تولیدی بنیاد شهید و امور ایثارگران با دستور رییس جمهور و از طریق ویدئوکنفرانس انجام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز پنجشنبه در پنجاه و ششمین هفته پویش ملی تدبیر و امید برای جهش تولید، 4 طرح درمانی و بیمارستانی، 4 مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثارگران، 8 پروژه کشاورزی و دامداری، 10 طرح تولیدی و صنعتی و یک گلخانه مدرن هیدروپونیک را از طریق ویدئوکنفرانس افتتاح کرد.

در این مراسم همچنین 15 طرح واگذاری زمین برای ساخت مسکن ایثارگران، 8 طرح آماده سازی سایت زمین ساخت مسکن و طرح واگذاری یک مجتمع مسکونی 264 واحدی نیز مورد بهره برداری قرار گرفتند.

برای اجرای این پروژه ها در مجموع 13 هزار 758 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده و با بهره برداری از آنها 4 هزار و 977 فرصت شغلی پایدار ایجاد خواهد شد.

امروز همچنین در آستانه 22 اسفند، روز گرامیداشت شهدا، روحانی از یک جانباز و یک آزاده دوران دفاع مقدس، یک خانواده شهید دفاع مقدس، یک خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 51 طرح بنیاد شهید و امور ایثارگران، با دستور رییس جمهور

بهره برداری از 51 طرح بنیاد شهید و امور ایثارگران، با دستور رییس جمهور