مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 اسفند 1399 ساعت 08:502021-03-11سياسي

اعضای هیات های اجرایی انتخابات 1400 در همدان مشخص شدند


اعضای هیات های اجرایی انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهرستان همدان مشخص شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، نشست انتخاب اعضای هیات های اجرایی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان همدان با حضور معتمدان، روسا و اعضای هیات های نظارت استان و شهرستان، فرماندار همدان و سایر اعضای اداری هیأت اجرایی برگزار شد.

محمدعلی محمدی در این نشست با قدردانی از تعامل و همکاری شایسته هیات های نظارت در تایید معتمدین پیشنهادی هیات های اجرایی اظهار کرد: در ترکیب معتمدان پیشنهادی هیات اجرایی اقشار مختلف شهرستان به ویژه فعالان انقلاب، اصناف و بازار، حوزه علمیه و روحانیت معزز، مدیران با تجربه، خانواده شهدا و ایثارگران مد نظر قرار گرفت.

وی با اشاره به ضرورت مقید بودن به اخلاق در برگزاری انتخابات افزود: اعضای هیات اجرایی فارغ از هرگونه نگاه حزبی، جناحی و سلیقه ای با حفظ بی طرفی باید در جهت انجام وظایف قانونی تعیین شده اقدام کنند.

فرماندار همدان برگزاری انتخابات سالم و صیانت از آرای مردم را از مهمترین اهداف مجریان انتخابات برشمرد و تصریح کرد: با عنایت خداوند و همکاری شما امیدواریم ضمن فراهم کردن زمینه حضور آحاد مردم شاهد برگزاری انتخاباتی پر شور باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای هیات های اجرایی انتخابات 1400 در همدان مشخص شدند

اعضای هیات های اجرایی انتخابات 1400 در همدان مشخص شدند