مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 اسفند 1399 ساعت 09:552021-03-11سياسي

یک سوم افراد رأی دهنده انتخابات خوزستان در اهواز هستند


یک سوم افراد رأی دهنده در انتخابات 1400 خوزستان، در حوزه انتخابیه شهرستان اهواز هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جمال عالمی نیسی پیش از ظهر امروز پنجشنبه در حاشیه بازدید استاندار خوزستان از محل ثبت نام داوطلبان شورای شهر اهواز، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به صورت استاندارد برای هر هزار نفر باید یک صندوق اخذ رأی باشد ولی این امر در شهرستان اهواز کمی بالاتر از نصف است، یعنی برای هر دو هزار نفر یک صندوق رأی وجود دارد که کار برای انتخابات کمی سخت نمی شود.

وی افزود: با این وجود دوره قبل دو مرحله انتخابات مجلس شورای اسلامی را برگزار و کنترل های لازم را داشتیم که یک مغرض و شاکی هم نداشتیم.

فرماندار شهرستان اهواز تصریح کرد: انتخابات قبلی را خیلی شفاف با همکاری نهادهای امنیتی، انتظامی و وزارت کشور برگزار کردیم.

عالمی نیسی عنوان کرد: برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر پیش رو نیز به صورت شبانه روزی با اعضای ستاد انتخابات تلاش می کنیم تا از این امتحان نیز رو سفید بیرون بیاییم.

وی با اشاره به اینکه برای هر چه بهتر برگزار شدن انتخابات پیش رو از هیچ کوششی دریغ نمی شود، خبر داد: هیئت اجرایی انتخابات شورای شهر متشکل از هشت عضو و هیئت اجرایی انتخابات ریاست جمهوری نیز متشکل از 9 عضو است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک سوم افراد رأی دهنده انتخابات خوزستان در اهواز هستند

یک سوم افراد رأی دهنده انتخابات خوزستان در اهواز هستند