مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 اسفند 1399 ساعت 10:102021-03-11بين الملل

ترامپ: من نبودم واکسن کرونا نداشتید!


تمجید ترامپ از عملکرد خودش در شرایطی انجام شده که یکی از اصلی ترین انتقادات مخالفان او طی یک سال پایانی ریاست جمهوری وی، آمار فوتی ها و مبتلایان به ویروس کرونا بوده است؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، در حالی که از نظر تحلیلگران غربی یک دلیل اصلی شکست دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری عملکرد ضعیف دولتش در مدیریت بحران همه گیری ویروس کرونا بوده است، او معتقد است اگر رییس جمهور نبود، شاید آمریکایی ها هیچ وقت به واکسن دسترسی پیدا نمی کردند.

دفتر دونالد ترامپ چهل و پنجمین رییس جمهور آمریکا شامگاه چهارشنبه (به وقت محلی این کشور) بیانیه ای درباره واکسن کرونا منتشر کرد و از مردم این کشور خواست یادشان نرود که او عامل اصلی دسترسی آن ها به این واکسن است.

رییس جمهور سابق آمریکا در این بیانیه همانند دوره ریاست جمهوری خود بار دیگر بیماری کووید-19 (ویروس کرونا) را ویروس چینی خوانده است.

او خطاب به مردم آمریکا تصریح کرد: من امیدوارم که همگان وقتی واکسن کووید-19 را که من اغلب به آن واکسن چینی خوانده ام، دریافت می کنند به خاطر داشته باشند اگر من رییس جمهور نبودم، شما شاید در بهترین حالت برای پنج سال قادر به دسترسی به آن تزریق زیبا نبودید و شاید هیچ وقت آن را دریافت نمی کردید .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ: من نبودم واکسن کرونا نداشتید!

ترامپ: من نبودم واکسن کرونا نداشتید!