مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 اسفند 1399 ساعت 12:502021-03-11دانش

سازمان برنامه و بودجه ازطرح هایی که درآمدزا و مولد ثروت باشند حمایت مالی می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، میرزا بزرگ رییس امور آموزش عالی سازمان برنامه و بودجه کشور در دانشگاه مازندران با ارائه توضیحاتی در خصوص وضعیت بودجه دانشگاه ها در سطح کشور گفت: - رییس امور آموزش عالی سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: سازمان برنامه و بودجه ازطرح هایی که درآمدزا و مولد ثروت باشند حمایت مالی می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، میرزا بزرگ رییس امور آموزش عالی سازمان برنامه و بودجه کشور در دانشگاه مازندران با ارائه توضیحاتی در خصوص وضعیت بودجه دانشگاه ها در سطح کشور گفت: سازمان برنامه ازطرح هایی که درآمدزا و مولد ثروت باشند، حمایت مالی می کند.

همچنین در این نشست پیشنهاد حمایت مالی سازمان برنامه و بودجه برای ایجاد پارک علم و فناوری، ایجاد مجتمع های فرهنگی برای دانشگاهیان از سوی معاونان دانشگاه مازندران مطرح شد و مقرر شد اقدامات لازم در خصوص طرح انتقال سازمان مرکزی به پردیس از ابتدای سال 1400 از طرف دانشگاه صورت گیرد.

پس از پایان این نشست دکتر میرزا بزرگ به همراه رییس دانشگاه مازندران، مدیر دفتر فنی و مدیر برنامه، بودجه تشکیلات و بهره وری این دانشگاه، از پروژه های عمرانی دانشگاه مازندران بازدید کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان برنامه و بودجه ازطرح هایی که درآمدزا و مولد ثروت باشند حمایت مالی می کند

سازمان برنامه و بودجه ازطرح هایی که درآمدزا و مولد ثروت باشند حمایت مالی می کند