مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 اسفند 1399 ساعت 13:052021-03-11سياسي

سرلشکر باقری: جامعه بی بهره از ایثار و شهادت، جامعه ای بی روح و رو به زوال است


رییس ستاد کل نیروهای مسلح با تبریک روز شهید، تصریح کرد: جامعه ای که در آن روح ایثار و فرهنگ شهادت وجود نداشته باشد، جامعه ای بی روح و رو به زوالی است که هیچ حرکت و جوهره ای در آن بروز و ظهور ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دفاعی خبرگزاری فارس، سردار سرلشکر پاسدار ترین روش ها را برای زنده نگه داشتن این خون به کار بردند.

وی با گرامی داشتن یاد شهدای والامقام و گرانقدر انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافعان حرم و امنیت تصریح کرد: جامعه ای که در آن روح ایثار و فرهنگ شهادت وجود نداشته باشد، جامعه ای بی روح و رو به زوالی است که هیچ حرکت و جوهره ای در آن بروز و ظهور ندارد و این روح ایثار و فرهنگ جهاد و شهادت است که عامل بقا، استقلال، آزادی، پیشرفت، رشد و تعالی جامعه و هراس دشمنان از حمله و تسلط بر کشور می شود که به فرموده حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) شهدا شمع محفل بشریتند و در کلام گوهربار مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست .

رییس ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: اینجانب ضمن ادای احترام به روح پاک و مطهر تمامی شهدا در عرصه های مختلف و ارج نهادن به صبر و شکیبایی خانواده بزرگ آنان، امیدوارم با بهره گیری از روش و منش شهدا، شاهد رشد و توسعه و عزت روزافزون میهن اسلامی عزیزمان باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرلشکر باقری: جامعه بی بهره از ایثار و شهادت، جامعه ای بی روح و رو به زوال است

سرلشکر باقری: جامعه بی بهره از ایثار و شهادت، جامعه ای بی روح و رو به زوال است