مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 اسفند 1399 ساعت 14:052021-03-11سياسي

اولین کنسرت آنلاین ایل قشقایی


عضو کمیته فرهنگی شورای هماهنگی طایفه فارسیمدان، گفت: نخستین کنسرت موسیقی ایل قشقایی، به صورت آنلاین در شیراز برگزار می شود.

- ایسنا/فارس عضو کمیته فرهنگی شورای هماهنگی طایفه فارسیمدان، گفت: نخستین کنسرت موسیقی ایل قشقایی، به صورت آنلاین در شیراز برگزار می شود.

زین العابدین یزدانیان پنجشنبه 21 اسفند در جمع خبرنگاران گفت: کنسرت آنلاین گروه جیران قشقایی به سرپرستی فضل الله یعقوبی و خوانندگی رسول یعقوبی و با حمایت کمیته فرهنگ و هنر شورای هماهنگی طایفه فارسیمدان روز شنبه 23 اسفندماه 99 ساعت 21 در تالار حافظ شیراز برگزاری و به شکل آنلاین از طریق پلتفرم های مُجاز، منتشر می شود.

وی با اشاره به شیوع بیماری کرونا و ممنوعیت ایجاد شده در برگزاری برنامه های جمعی فرهنگی و هنری، این موضوع را موجب بروز کرختی در فضای جامعه دانست و گفت: برنامه ریزان و برگزار کنندگان این کنسرت تصمیم گرفتند تا با استفاده از ظرفیتهای هنری طایفه فارسیمدان، شادی را برای لحظاتی هرچند کوتاه به خانه مردم ببریم و با توجه به بسترهای تکنولوژیک موجود، روز و ساعاتی شاد و مفرح برای علاقه مندان خصوصا دوستداران موسیقی قشقایی، ایجاد کنیم.

یزدانیان در خصوص روند برنامه ریزی و زمینه سازی برگزاری این کنسرت، گفت: با فراخوان های متوالی، تعداد زیادی از هنرمندان طایفه فارسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین کنسرت آنلاین ایل قشقایی

اولین کنسرت آنلاین ایل قشقایی