مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 اسفند 1399 ساعت 16:252021-03-11اقتصادي

افتتاح 2 فضای آموزشی خیری در چاروسا و دیشموک


مدیرکل نوسازی مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: 2 فضای آموزشی خیری بنیاد برکت در بخش های دیشموک و چاروسا از توابع شهرستان کهگیلویه افتتاح شد.

- پیروز کرمی در افتتاح مدرسه 6 کلاسه شهید اسفرم روستای اسفندان افزود: اعتبار هزینه شده در احداث این دوفضای آموزشی بالغ بر 3 میلیارد و 200 میلیون تومان بوده که بنیاد برکت با مشارکت 50 درصدی در تکمیل این دو پروژه سهم بسزایی داشته است.

وی تصریح کرد: زیر بنای ساختمان های آموزشی این دو مدرسه 906متر مربع می باشد که علاوه بر 12 کلاس درس، دارای اتاقی جانبی می باشد و مجهز به سیستم گرمایشی موتور خانه می باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد، در خجسته روز مبعث پیامبر مکرم اسلام با حضور حاجی زاده معاون عمرانی استاندار، حاج آقا حسینی نماینده ولایت فقیه در استان، کرمی مدیر کل نوسازی مدارس استان، نادری مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان، کریم نژاد فرماندار کهگیلویه، بخشداران بخش های دیشموک و چاروسا، امام جمعه بخش های مذکور و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی و محلی 2 مدرسه 6 کلاسه خیری بنیاد برکت در روستاهای اسفندان بخش دیشموک و کلاب بخش چاروسا افتتاح و به بهره برداری رسیدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 2 فضای آموزشی خیری در چاروسا و دیشموک

افتتاح 2 فضای آموزشی خیری در چاروسا و دیشموک