مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 اسفند 1399 ساعت 06:352021-03-12بين الملل

مریخ از دید مریخ نورد استقامت + فیلم


ناسا اخیرا ویدئویی از دید مریخ نورد استقامت، هنگامیکه در حال پرواز در جو مریخ و آماده شدن برای فرود بر روی سیاره سرخ بود، منتشر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از دیلی میل، مریخ نورد استقامت ناسا ممکن است مرحله هفت دقیقه وحشت را به تنهایی انجام داده باشد، اما یک فیلم جدید از فرود این مریخ نورد باعث می شود بینندگان احساس کنند که آنها نیز هنگام فرود همراه این مریخ نورد بوده اند.

آژانس فضایی آمریکا ویدئویی را در حساب کاربری این مریخ نورد در توییتر منتشر کرد که این فیلم با جدا شدن سپر حرارتی که به دوربین های استقامت اجازه می دهد برای اولین بار مریخ را ببینند، آغاز شد.

در این مدت استقامت با استفاده از دوربین های خود مکانی را برای فرود پیدا می کند.

مریخ نورد استقامت از سیستم ناوبری خود به نام Terrain-Relative Navigation system در حین فرود استفاده کرد و این سیستم به آن کمک کرد تا از طریق یک سری عکس ها محل فرود را پیدا کند و ناسا نیز آنها را برای ایجاد یک فیلم بهم متصل کرد.

ناسا این ویدئو را با این متن در توییتر به اشتراک گذاشت که شما در حال مشاهده تصاویر واقعی هستید که من برای فرود دقیق خود استفاده کردم.

این ویدئو یک تجربه واقعی از لحظه فرود استقامت به مریخ را ارائه می دهد و درنهایت نیز با نشان دادن چرخ های این مریخ نورد در سطح مریخ پایان می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مریخ از دید مریخ نورد استقامت + فیلم

مریخ از دید مریخ نورد استقامت + فیلم