مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 اسفند 1399 ساعت 07:152021-03-12اقتصادي

تب و تاب نوروزی در بازارهای مازندران


وعده شکستن قیمت موز، افزایش قیمت 100 درصدی شیرینی، شکلات و زیر ذره بین رفتن بازار از 15 اسفندماه نشان دهنده گوشه ای از بازار نوروز مازندران در زیر سایه کرونا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، روزهای پایانی سال را در حالی پشت سر می گذرانیم که معمولا در این زمان از سال بازار خرید نوروزی داغ است.

درست است روزهای کرونا یی را تجربه می کنیم و تاکید بر حضور مردم در قرنطینه است ولی تب و تاب بازارهای نوروزی در نوع خود جالب توجه است.

شاید به دلیل مشکلات اقتصادی آنچنان که باید خریدهای نوروزی رونق نگرفته اما موضوع جالب توجه حضور و جمعیت مردم در بازارهای مازندران است که از آن نمی توان گذشت.

تجربه نوروز سال گذشته و گردشگرپذیر بودن مازندران موجب شده نگرانی های کرونایی کماکان وجود داشته باشد و حضور مردم در بازارها این نگرانی ها را بیشتر می کند.

*قیمت شیرینی براساس عرضه و تقاضا و با نظارت اتحادیه  شیرینی یکی از کالاهایی که در ایام نوروز بازارش داغ شده و مورد توجه مردم است که در این زمینه سیدابراهیم حسینی رییس بازرسی و نظارت اتاق اصناف مرکز مازندران در گفت وگو با فارس، اظهار کرد: با وجود اینکه مواد اولیه افزایش 100 درصدی داشته اما قیمت شیرینی براساس عرضه و تقاضا و با نظارت اتحادیه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تب و تاب نوروزی در بازارهای مازندران

تب و تاب نوروزی در بازارهای مازندران