مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 اسفند 1399 ساعت 09:102021-03-12فرهنگي

تصویر سال؛ استعدادهای جدید را کشفِ و به هنر اصیل خدمت می کند


هجدهمین دوره جشن تصویر سال امسال نیز در اسفندماه برپا شد و آثار تصویری هنرمندان ایرانی در رشته های عکس، کاریکاتور، گرافیک (پوستر) و فیلم در خانه هنرمندان ایران به نمایش درآمدند.

- هجدهمین دوره جشن تصویر سال امسال نیز در اسفندماه برپا شد و آثار تصویری هنرمندان ایرانی در رشته های عکس، کاریکاتور، گرافیک (پوستر) و فیلم در خانه هنرمندان ایران به نمایش درآمدند.

تصویر سال در این دوره شاهد بخش جنبی نمایشگاه چهل سال، تهران نیز در خانه تهران (اتحادیه) بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدجواد حق شناس، رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران، به همراه با احمد مسجدجامعی - عضو این کمیسیون - در سال پایانی عضویت در پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش، و در ایام ثبت نام نامزدهای شرکت در انتخابات دور جدید، در هجدهمین نمایشگاه تصویر سال حضور یافته، از آن دیدن کردند.

حق شناس در حاشیه این دیدار گفت: جشن تصویر سال، هر سال با کشف استعدادهای جدید و معرفی آن هنرمندان و افراد بی ادعا، به هنرِ اصیل خدمت می کند.

این عضو شورای شهر تهران با بیان این که جشن تصویر سال در طول 18 سال گذشته و به همت و پشتکار بالای سیف اله صمدیان آغاز شده و تا کنون مداومت داشته است، ادامه می دهد: نقطه آغازین این کار، جمع آوری تجربه ها و استعدادهای حوزه تصویر است که پس از آن بخش ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویر سال؛ استعدادهای جدید را کشفِ و به هنر اصیل خدمت می کند

تصویر سال؛ استعدادهای جدید را کشفِ و به هنر اصیل خدمت می کند