مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 اسفند 1399 ساعت 13:352021-03-12سياسي

نیروهای انقلاب تلاش می کنند لیست واحد برای انتخابات ارائه دهند


نیروهای انقلاب تلاش خواهند کرد تا در زمان معین لیست واحد خود را برای انتخابات شوراها، خبرگان و ریاست جمهوری مشخص کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابوالفضل قناعتی عضو سابق شورای شهر تهران ظهر امروز در حاشیه ثبت نام در 6 دوره انتخابات شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران درباره فعالیت نیروهای انقلاب در این دوره از انتخابات شوراها، گفت: به صورت متمرکز در حال رایزنی و گفتگو هستیم تا به یک لیست واحد در انتخابات دست یابیم و پیگیری می کنیم که در فهرست نیروهای انقلاب هم قرار گیریم.

وی افزود: نیروهای انقلاب تلاش خواهند کرد تا در زمان معین لیست واحد خود را برای انتخابات شوراها، خبرگان و ریاست جمهوری مشخص کنند.

این فعال سیاسی اصولگرا درپاسخ به این سوال که آیا اصولگرایان در انتخابات به وحدت کامل خواهند رسید؟ اظهار داشت: نحوه ورود جریان رقیب را هم باید در نظر بگیریم، اگر آنها فهرست ندهند یا به وحدت نرسند ما دو لیست می دهیم در غیر این صورت ما هم یک لیست خواهیم داد.

قناعتی پیرامون انتخابات میان دوره ای مجلس از حوزه انتخابیه تهران نیز، گفت: در صدد هستیم یک خانم را به عنوان کاندیدا معرفی کنیم.

وی همچنین درباره برنامه های نیروهای انقلاب در انتخابات ریاست جمهوری نیز، گفت: قالیباف ، رییسی ، سعید محمد و جلیلی از گزینه های بالقوه محسوب می شوند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروهای انقلاب تلاش می کنند لیست واحد برای انتخابات ارائه دهند

نیروهای انقلاب تلاش می کنند لیست واحد برای انتخابات ارائه دهند