مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 اسفند 1399 ساعت 13:402021-03-12ورزشي

شکست سارا بهمنیار در نیمه نهایی کاراته وان استانبول/ امیر مهدی زاده حذف شد


ملی پوش وزن منفی 50 کیلوگرم کاراته بانوان ایران برای کسب مدال برنز لیگ جهانی کاراته وان استانبول یکشنبه به روی تاتامی می رود اما امیر مهدی زاده در وزن 67- کیلوگرم مردان حذف شد.

- ملی پوش وزن منفی 50 کیلوگرم کاراته بانوان ایران برای کسب مدال برنز لیگ جهانی کاراته وان استانبول یکشنبه به روی تاتامی می رود اما امیر مهدی زاده در وزن 67- کیلوگرم مردان حذف شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اولین مرحله لیگ کاراته وان در سال 2021 از امروز تا یکشنبه 24 اسفند در استانبول ترکیه برگزار می شود.

سارا بهمنیار ملی پوش وزن منفی 50 کیلو گرم بانوان ایران پس از استراحت در دور اول، در دور دوم مقابل دالیا اسدولینا از روسیه با نتیجه سه بر دو به پیروزی رسید و در دور سوم نیز برابر سلوا نور آکوت از ترکیه با نتیجه سه بر صفر به پیروزی رسید و به نیمه نهایی رسید.

وی در مرحله نیمه نهایی نیز مقابل سراب اوزچلیک نفر اول رنکینگ المپیک و نایب قهرمان جهان در سال 2018 با نتیجه پنج بر دو شکست خورد و از رسیدن به فینال بازماند.

بهمنیار روز یکشنبه برای کسب مدال برنز در مقابل کاترینا کریوا دارنده طلای قهرمانی اروپا 2017 و 4 نقره و 6 برنز لیگ های کاراته وان از اوکراین به روی تاتامی خواهد رفت.

همچنین در بخش مردان امیر مهدی زاده در وزن 67- کیلوگرم در دور نخست مقابل لی جیه وان از کره جنوبی 5 بر یک شکست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکست سارا بهمنیار در نیمه نهایی کاراته وان استانبول/ امیر مهدی زاده حذف شد

شکست سارا بهمنیار در نیمه نهایی کاراته وان استانبول/ امیر مهدی زاده حذف شد