مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 اسفند 1399 ساعت 15:002021-03-12اقتصادي

در آخرین هفته سال، بورس به سهامداران عیدی خواهد داد؟


سرانجام بعد از فراز و نشیب هایی که بورس امسال داشت، به آخرین هفته سال رسیدیم و فردا در حالی سهامداران معاملات خود را آغاز خواهند کرد که هفته گذشته شاخص کل توانست کانال 1.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر هفته سوم اسفندماه شاخص کل با رشد 29 هزار واحدی در مقایسه با روز چهارشنبه 13 اسفند 99، به یک میلیون و 206 هزار واحد رسید.

همچنین شاخص کل هم وزن که در پایان معاملات هفته دوم اسفندماه 431 هزار و 253 واحد بود، در هفته ای که گذشت به 431 هزار و 808 واحد رسید.

در پنج روز معاملاتی این هفته بورس، نماد های فرآوری معدنی اپال کانی پارس (اپال)، فولاد مبارکه اصفهان (فولاد)، شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا)، ملی صنایع مس ایران (فملی)، پتروشیمی بوعلی سینا (بوعلی)، تامین سرمایه امین (امین) و گروه دارویی برکت (برکت) در گروه نماد های پرتراکنش قرار داشتند.

در هفته سوم اسفندماه شیمیایی، فلزات اساسی، استخراج کانه های فلزی، بانک ها و موسسات اعتباری، دارویی، منسوجات، فعالیت های مهندسی، تجزیه و تحلیل و آزمایش فنی، عرضه برق، گاز، بخار و آب گرم، فنی و مهندسی، فرآروده های نفتی، استخراج نفت و گار جز اکتشافات، محصولات چرمی، استخراج ذغال سنگ، چندرشته ای صنعتی و سایر حمل و نقل بالاترین درصد بازدهی مثبت را داشتند و باقی گروه ها بازدهی منفی را طی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در آخرین هفته سال، بورس به سهامداران عیدی خواهد داد؟

در آخرین هفته سال، بورس به سهامداران عیدی خواهد داد؟