مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 اسفند 1399 ساعت 15:252021-03-12سياسي

سیاست خارجی بایدن فقط در لحن با ترامپ تفاوت دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، نشریه آمریکایی نیوزویک در تحلیلی با عنوان سیاست خارجی بایدن بیشتر از آنچه تصور می کنید به سیاست خارجی ترامپ شبیه است ، - نشریه آمریکایی در تحلیلی به ریاست جمهوری بایدن در عرصه سیاست خارجی پرداخت و نوشت گرچه او منتقد سیاست فشار حداکثری ترامپ علیه ایران بود، در عمل همان راه را در پیش گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، نشریه آمریکایی نیوزویک در تحلیلی با عنوان سیاست خارجی بایدن بیشتر از آنچه تصور می کنید به سیاست خارجی ترامپ شبیه است ، به تحلیل یک ماه و نیم گذشته از دوره بایدن به عنوان رییس جمهور آمریکا و تفاوت های حرف با عمل وی در عرصه سیاست خارجی پرداخت.

در مقدمه این تحلیل آمده است: طرفداران مشتاق رییس جمهور بایدن به تغییر لحن قابل توجه دولت جدید آمریکا نسبت به دوره چهار ساله ترامپ اشاره می کنند که از این نظر حق دارند.

بایدن همه اظهارات سیاست خارجی خود را با اشاره به بازسازی اتحاد و همکاری های آمریکا همراه کرده و مشاورانش در وزارت خارجه بخصوص آنتونی بلینکن وزیر خارجه دولتش تاکید کرده اند که تا چه حد روابط سنتی آمریکا در اروپا و آسیا می تواند در زمانی که آمریکا رقابت با چین را در چند زمینه دنبال می کند، به لحاظ استراتژیک ارزشمند باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاست خارجی بایدن فقط در لحن با ترامپ تفاوت دارد

سیاست خارجی بایدن فقط در لحن با ترامپ تفاوت دارد