مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 اسفند 1399 ساعت 06:352021-03-13سياسي

اردو های جهادی تاثیر بسزایی در تعالی و ترویج فرهنگ ایثار داشته اند


حسین پور، مسئول گروه جهادی فاطمه الزهرا (س) دانشگاه علوم پزشکی اردبیل و برگزیده تندیس ملی فداکاری در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، - برگزیده تندیس ملی فداکاری گفت: اردو های جهادی با هدف ریشه کنی فقر و آبادانی و پیشرفت روز افزون کشور با جذب و تربیت جوانان برومند و آینده سازان جامعه انجام شده و تاثیر بسزایی در تعالی و ترویج فرهنگ ایثار داشته اند.

حسین پور، مسئول گروه جهادی فاطمه الزهرا (س) دانشگاه علوم پزشکی اردبیل و برگزیده تندیس ملی فداکاری در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: اردو های جهادی همزمان با تاسیس بسیج سازندگی و به منظور خدمت رسانی به افراد بی بضاعت و محروم جامعه در مناطق مختلف کشور به وجود آمد.

با فراگیر شدن و گسترش این اردو ها و شناخت مردم از نقش و عملکرد تاثیر گذار این گروه ها، پیوسته تمایل برای عضویت و خدمت در این اردو ها بخصوص در بین جوانان مومن و متعهد وجود داشته است.

وی افزود: از جمله عملکرد این جهادگران که در طیف گسترده ای از خدمات صورت می گیرد، می توان به فعالیت های علمی، فرهنگی، عمرانی و بهداشتی درمانی اشاره کرد که در راستای ترویج فرهنگ جهاد و ایثار و با همیاری و همدلی جهادگران انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردو های جهادی تاثیر بسزایی در تعالی و ترویج فرهنگ ایثار داشته اند

اردو های جهادی تاثیر بسزایی در تعالی و ترویج فرهنگ ایثار داشته اند