مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 اسفند 1399 ساعت 07:002021-03-13اجتماعي

امدادرسانی به 74 خودروی گرفتار در برف و کولاک چهارمحال و بختیاری


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری گفت: راهداران پس از آغاز بارش ها از تاریخ 22 اسفندماه به 74 خودروی گرفتار در برف و کولاک امدارسانی کردند و 41 نفر در راهدارخانه های استان اسکان داده شدند.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری گفت: راهداران پس از آغاز بارش ها از تاریخ 22 اسفندماه به 74 خودروی گرفتار در برف و کولاک امدارسانی کردند و 41 نفر در راهدارخانه های استان اسکان داده شدند.

عزیزالله روشن در گفت وگو با ایسنا با اشاره به عملکرد این اداره کل در بحث راهداری زمستان در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: طی بارندگی اخیر در 228 محور مواصلاتی در استان بارش برف و باران گزارش شد، اما خوشبختانه با تلاش راهداران هیچ محوری مسدود نشد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه با تلاش راهداران در 83 نقطه از محورهای استان عملیات ریزش برداری انجام شد، گفت: ناوگان راهداری در این ایام حدود 5977 کیلومتر پیمایش انجام دادند.

وی خاطرنشان کرد: راهداران پس از آغاز بارش ها از 22 اسفندماه به 74 خودروی گرفتار در برف و کولاک امدارسانی کردند و 41 نفر در راهدارخانه های استان اسکان داده شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امدادرسانی به 74 خودروی گرفتار در برف و کولاک چهارمحال و بختیاری

امدادرسانی به 74 خودروی گرفتار در برف و کولاک چهارمحال و بختیاری