مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 اسفند 1399 ساعت 08:152021-03-13اجتماعي

افزایش دمای استان از ظهر یکشنبه


کارشناس هواشناسی استان قزوین گفت: برای امروز پدیدهٔ قالب در استان وزش بادهای نسبتاً شدید تا شدید شمالی است، کاهش دما نیز امروز هم چنان در استان ادامه خواهد داشت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، مریم بهروزی، کارشناس هواشناسی استان قزوین در گفت وگو با خبرگزاری فارس در قزوین گفت: بارش هایی که طی سیستم سامانه ٔ اخیر داشتیم برای همهٔ مناطق استان قزوین بود، هم چنین بارش برف را نیز برای همهٔ مناطق استان داشتیم و بیشترین میزان بارش در استان را معلم کلایه با 26 سانتی متر بارش برف داشت.

وی افزود: کمترین میزان بارش برف نیز مربوط به آبیک با میزان بارش 1 سانتی متر بود و بارش برف در شهر قزوین نیز 4 سانتی متر ثبت شده است.

این کارشناس هواشناسی ادامه داد: بیشترین میزان بارش باران نیز مربوط به معلم کلایه با 32،5 میلی متر و سپس آوج با 29 میلی متر بارش بود، برای شهر قزوین نیز 27،6 میلی متر بارندگی ثبت شده است.

بهروزی اظهار کرد: سرعت وزش باد نیز در همهٔ مناطق استان زیاد بوده و با کولاک برف همراه بود، برای نمونه سرعت وزش باد در تاکستان 80 کیلومتر بر ساعت بود.

وی عنوان کرد: خروجی مدل های هواشناسی نشان می دهد برای امروز، شنبه، پدیدهٔ قالب در استان وزش بادهای نسبتاً شدید تا شدید شمالی است، کاهش دما نیز امروز هم چنان در استان ادامه خواهد داشت و حتی برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش دمای استان از ظهر یکشنبه

افزایش دمای استان از ظهر یکشنبه