مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 اسفند 1399 ساعت 08:202021-03-13سياسي

آخرین اخبار از افزایش حقوق کارگران / حقوق کارگران در سال 1400 چقدر افزایش می یابد؟


خلیل بهروزی فر عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، درباره نحوه تعیین افزایش حقوق کارگران برای سال آینده، - بهروزی فر گفت: باید در تعیین حقوق ها به مشکلات کارگران و کارفرمایان به صورت منطقی نگاه کرد و باید ببینیم که هر دو طرف دچار چه مزایقی هستند و مشکلات را به صورت عاقلانه حل کرد.

خلیل بهروزی فر عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، درباره نحوه تعیین افزایش حقوق کارگران برای سال آینده، گفت: باید در تعیین حقوق ها به مشکلات کارگران و کارفرمایان به صورت منطقی نگاه کرد و باید ببینیم که هر دو طرف دچار چه مزایقی هستند و مشکلات را به صورت عاقلانه حل کرد.

وی ادامه داد:: از یک سو کار فرمایان با مشکلاتی مواجه هستند و از سوی دیگر کارگران با توجه به افزایش قیمت ها با مشکلاتی مواجه هستند که باید منفعت هر دو طرف را در نظر گرفت و پس از آن تصمیمی درباره حقوق و دستمزد ها برای سال 1400 گرفته شود.

نماینده مردم فومن در مجلس با بیان اینکه ممکن است با افزایش نامعقول حقوق کارگران، کارفرمایان اقدام به تعدیل برخی از نیرو های خود، کنند، اظهار داشت: در همین راستا لازم است دستگاه های محتلف دولتی که در شورای حقوق و دستمزد حضور دارند و نمایندگان کارگران و کارفرما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین اخبار از افزایش حقوق کارگران / حقوق کارگران در سال 1400 چقدر افزایش می یابد؟

آخرین اخبار از افزایش حقوق کارگران / حقوق کارگران در سال 1400 چقدر افزایش می یابد؟