مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 اسفند 1399 ساعت 08:252021-03-13اقتصادي

3 فروند کشتی اقیانوس پیما همزمان دربندرشهید باهنر پهلو گرفتند


مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان گفت: برای نخستین بار در 12 سال گذشته 3 فروند کشتی بالای 40 هزارتن با هدف فعالیت های صادراتی در بندرشهید باهنر پهلوگیری کردند.

- ایسنا/هرمزگان مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان گفت: برای نخستین بار در 12 سال گذشته 3 فروند کشتی بالای 40 هزارتن با هدف فعالیت های صادراتی در بندرشهید باهنر پهلوگیری کردند.

حمیدرضا محمد حسینی تختی ظهر امروز(23 اسفندماه) اظهار کرد: با شروع عملیات بارگیری همزمان این 3 کشتی اقیانوس پیما با طول بیش از 200 متر، بندر شهید باهنر در آخرین روزهای سال 99 به قلب تپنده صادرات انواع کالاها از جمله آهن آلات، محصولات ساختمانی، مواد غذایی و مواد معدنی تبدیل و نوید بخش افقی روشن در فعالیت صادراتی این بندر در سال جدید خواهد بود.

وی ادامه داد: این در حالی است که فعالیت دیگر شناورها از جمله شناورهای سنتی حامل میوه و تره بار صادراتی، لندینگ کرافت های حامل کانتینر یخچالی و تانکرهای نفتی حامل فرآورده های نفتی صادراتی در این بندر نیز استمرار دارد.

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان تصریح کرد: برنامه ریزی هوشمندانه در راستای استفاده حداکثری از ظرفیت های کمتر استفاده شده بندر شهید باهنر با بارگیری و خروج موفقیت آمیز یک فروند کشتی حامل کال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 فروند کشتی اقیانوس پیما همزمان دربندرشهید باهنر پهلو گرفتند

3 فروند کشتی اقیانوس پیما همزمان دربندرشهید باهنر پهلو گرفتند