مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 اسفند 1399 ساعت 08:452021-03-13اقتصادي

تمهیدات لازم برای جلوگیری از قاچاق روغن به خارج از کشور


قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی شرایط تامین و توزیع میوه ایام عید را مناسب توصیف کرد و بر ایجاد شبکه های توزیع موازی در راستای توزیع بهتر و جلوگیری از قاچاق به خارج از کشور تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت ، جلسه کارگروه تنظیم بازار به ریاست معاون اول رییس جمهور و با حضور وزاری صمت و جهاد کشاورزی، معاونین 2 وزارتخانه و دیگر مسئولان مربوطه برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، محمدصادق مفتح، با تاکید بر شرایط مناسب بازار میوه گفت: در حال حاضر میوه با کیفیت مناسب و قیمت متعادل در حال توزیع است و طبق گزارشات میدانی، هیچ و روغن پالم تصریح کرد: به منظور جلوگیری از قاچاق این کالا به خارج از کشور تمهیدات ویژه ای در نظر گرفته شده است.

مفتح تعیین گروه های هدف و تامین کالای مورد نیاز آن ها از طریق شبکه های توزیع موازی بازار یکی از راه کارهای مناسب برای تنظیم بازار و جلوگیری از قاچاق روغن به خارج از کشور دانست و گفت: با استفاده از ظرفیت شبکه های موازی بازار، نه تنها اقلام مورد نیاز جامعه هدف تامین می شود، که با خروج نیاز آن ها از بازار، مراجعه به بازار نیز کاهش می یابد.

بنا به توضیحات مفتح، استفاده از ابزار های توزیع هر گروه هدف، باعث آرامش بازار خواهد شد چرا که این شبکه های موازی اطلاعات کامل از جامع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمهیدات لازم برای جلوگیری از قاچاق روغن به خارج از کشور

تمهیدات لازم برای جلوگیری از قاچاق روغن به خارج از کشور