مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 اسفند 1399 ساعت 08:552021-03-13اقتصادي

صدور گواهی مدیریت سبز برای بیش از 11 دستگاه اجرایی تبریز


مدیر عامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز گفت: در راستای بررسی مطالعات و اقدامات جامع و هدفمند دستگاه های اجرایی و استفاده بهینه آن ها از منابع و کاهش اثرات سوء بر منابع زیستی، - ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر عامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز گفت: در راستای بررسی مطالعات و اقدامات جامع و هدفمند دستگاه های اجرایی و استفاده بهینه آن ها از منابع و کاهش اثرات سوء بر منابع زیستی، برای بیش از 11 دستگاه اجرایی گواهی مدیریت سبز صادر شده است.

علیرضا اصغری با اعلام این خبر افزود: بر اساس ماده 38 قانون ششم توسعه، اجرای برنامه مدیریت سبز در شش شاخص پسماند، انرژی، آب، خودرو، ساختمان و.

در دستور کار ادارات دست اندرکار قرار گرفته است.

وی گفت: در این طرح که هدف از اجرای آن استفاده بهینه از منابع و کاهش اثرات سوء فعالیت ادارات و دستگاه های اجرایی مختلف بر منابع زیست محیطی است، یک درصد از اعتبارات این دستگاه ها جهت پیاده سازی نظام مدیریت سبز هزینه می شود.

وی خاطرنشان کرد : بر اساس ماده سه برنامه ششم توسعه، دستگاه های اجرایی موظف هستند تا پسماند را به صورت تفکیک شده سه گانه به سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز تحویل دهند و در ادامه اجرای این طرح با تهیه باکس های چهارگانه تفکیک پسماند از جمله کاغذ، پلاستیک، شیشه، فلزات و س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور گواهی مدیریت سبز برای بیش از 11 دستگاه اجرایی تبریز

صدور گواهی مدیریت سبز برای بیش از 11 دستگاه اجرایی تبریز