مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 اسفند 1399 ساعت 09:102021-03-13اقتصادي

آخرین وضعیت طرح های انتقال آب تهران


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای تهران در خصوص آخرین وضعیت طرح های انتقال آب استان تهران توضیح داد و گفت: انتقال آب سد لار به تهران به زودی مجوز زیست محیطی اخذ می کند.

- مدیرعامل شرکت آب منطقه ای تهران در خصوص آخرین وضعیت طرح های انتقال آب استان تهران توضیح داد و گفت: انتقال آب سد لار به تهران به زودی مجوز زیست محیطی اخذ می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یوسف رضاپور امروز در نشستی خبری با اشاره به آخرین وضعیت طرح انتقال آب سد لار به تهران اظهار کرد: 28 کیلومتر تونل برای این طرح در نظر گرفته شده که به زودی مجوز زیست محیطی اخذ می کند اما با توجه به اینکه منابع مالی محدود است، بهره برداری از این طرح 15 سال طول می کشد و با اجرای این طرح 160 میلیون متر مکعب آب می توانیم منتقل کنیم که نیاز شرق تهران جبران می شود.

وی افزود: انتقال آب از سد طالقان به تهران و البرز نیز امسال ردیف مالی گرفته است و با استفاده از این طرح در آینده می توانیم مانور بیشتری از غرب تهران برای تامین آب کلانشهر داشته باشیم.

وی با بیان اینکه سیاست گذاران باید به افزایش جمعیت شهر تهران توجه داشته باشند و خط قرمزهایی را برای افزایش جمعیت شهری در نظر بگیرند تصریح کرد: اگر این اتفاق نیفتد در آینده دور دچار مشکل می شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت طرح های انتقال آب تهران

آخرین وضعیت طرح های انتقال آب تهران