مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 اسفند 1399 ساعت 09:352021-03-13سياسي

با کج روی های انتخاباتی مقابله می کنیم


رییس کل دادگستری استان کرمانشاه بااشاره به آغاز فرآیند انتخابات در کرمانشاه، گفت: با هر اقدام، امکان و ظرفیتی که سبب ایجاد جرم در امر انتخابات شود، - ایسنا/کرمانشاه رییس کل دادگستری استان کرمانشاه بااشاره به آغاز فرآیند انتخابات در کرمانشاه، گفت: با هر اقدام، امکان و ظرفیتی که سبب ایجاد جرم در امر انتخابات شود، با اقدامات پیشگیرانه و قانونی برخورد کنیم.

پرویز توسلی زاده در اولین نشست ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی استان که در محل دادگستری کرمانشاه برگزار شد، با تاکید بر هم افزایی تمامی نهادها و ارگانهای دخیل در امر انتخابات و برگزاری انتخابات سالم، قانونمند و با مشارکت حداکثری، اظهار کرد: صیانت از امر انتخابات به عنوان سند آگاه مندی نظام از جمله وظایف است که بر عهده همه ماست و وظیفه داریم از آسیب های احتمالی انتخابات پیشگیری کنیم.

وی افزود: دشمن به دنبال تغییر در باورهای مردم است و هدف گیری باورهای مردم از برنامه های اصلی آنهاست و در این راه با سیاه نمایی و برجسته سازی مشکلات و نایده انگاشتن موفقیت ها، در پی رسیدن به اهداف خود است.

رییس ستاد پیشگیری از جرائم انتخابات استان تصریح کرد: در مقابل این توطئه های دشمن وظیفه داریم با انجام اقدامات فرهنگی مناسب به مقابله با توطئه ها و تبلیغات شوم دشمنان برویم و با رصد فضا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با کج روی های انتخاباتی مقابله می کنیم

با کج روی های انتخاباتی مقابله می کنیم