مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 اسفند 1399 ساعت 10:352021-03-13اقتصادي

اهوازی ها کارآفرین کبودراهنگی را روی هوا زدند!


هدفش ایجاد اشتغال برای هفت نفر به صورت مستقیم در مرحله نخست بود اما بی اعتنایی فرماندار و دست اندرکاران مربوطه در کبودراهنگ باعث شد از شهرستان فراری شود.

- ایسنا/همدان هدفش ایجاد اشتغال برای هفت نفر به صورت مستقیم در مرحله نخست بود اما بی اعتنایی فرماندار و دست اندرکاران مربوطه در کبودراهنگ باعث شد از شهرستان فراری شود.

صحبت های زیر گلایه جوانی ست که چندین ماه در راه استانداری، فرمانداری، اداره صمت و اداره کار کبودراهنگ پیگیر اجرای طرح تولیدی زغال فشرده با آورده شخصی است، او هدفش ایجاد اشتغال برای هفت نفر به صورت مستقیم در مرحله نخست بوده اما بی اعتنایی فرماندار و دست اندرکاران مربوطه در کبودراهنگ باعث شده از شهرستان فراری شود و سرمایه اش را در استان خوزستان، شهر اهواز برای ایجاد یک مجتمع تولیدی هزینه کند.

اصغر عابدی تبار، اهل روستای بابان شهرستان کبودراهنگ دارنده طرح تولیدی زغال فشرده ، در گفت وگو با ایسنا، مشکلاتش را اینگونه بیان کرد: برای اجرای طرحم نامه ای به استانداری ارسال و دو بار حضوری مراجعه کردم و معاون استاندار شخصاً دستور رسیدگی داد اما در فرمانداری هیچ گونه توجهی به درخواستم نکردند، این در حالی بود که طرحم با تحقیقات قبلی تأیید شده بود و نزدیک به 700 میلیون تومان سرمایه اولیه می خواست که با هزینه شخصی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهوازی ها کارآفرین کبودراهنگی را روی هوا زدند!

اهوازی ها کارآفرین کبودراهنگی را روی هوا زدند!