مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 اسفند 1399 ساعت 11:302021-03-13سياسي

آغاز اولین مرحله واکسیناسیون ایثارگران زنجانی


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران زنجان گفت: مرحله اول واکسیناسیون جامعه ایثارگری استان با سهمیه 80 نفری هم زمان با روز بزرگداشت شهدا در استان آغاز شد.

- ایسنا/زنجان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران زنجان گفت: مرحله اول واکسیناسیون جامعه ایثارگری استان با سهمیه 80 نفری هم زمان با روز بزرگداشت شهدا در استان آغاز شد.

علی کاظمی در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با آغاز مرحله اول واکسیناسیون کرونای ایثارگران استان زنجان، اظهار کرد: مرحله اول واکسیناسیون کووید - 19 ایثارگران زنجانی در روز بزرگداشت شهدا به همت معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زنجان، در استان آغاز شد.

وی با بیان اینکه در اولین مرحله واکسیناسیون کووید - 19 به 80 نفر از ایثارگران استان زنجان واکسن تزریق شد، افزود: والدین دو شهید و بالاتر، جانبازان شیمیایی ریوی شدید، قطع دو پا، دو چشم نابینا و نخاعی واکسن یک دوز واکسن کووید - 19 تزریق خواهد شد که این افراد پس از 28 روز مرحله دوم واکسن خود را دریافت خواهند کرد.

این مسئول با اشاره به اینکه واکسیناسیون بیماری کرونا طبق برنامه ریزی های انجام شده توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انجام می شود، تصریح کرد: سایر گروه های جامعه ایثارگری اعم از خانواده های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان نیز به تدریج در ماه های آینده علیه وی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز اولین مرحله واکسیناسیون ایثارگران زنجانی

آغاز اولین مرحله واکسیناسیون ایثارگران زنجانی