مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 اسفند 1399 ساعت 11:552021-03-13سياسي

پایان نامه برتر مهندسی ساخت و تولید ایران انتخاب شد


در حاشیه هفدهمین همایش ملی و ششمین کنفرانس بین المللی مهندسی ساخت و تولید، از دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی اصفهان به عنوان صاحب پایان نامه برتر سال تحصیلی 1398-1399 مهندسی ساخت و تولید ایران تجلیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهندس محمد احمدی دانش آموخته مقطع کارشناسی ارشد رشته مهندسی مکانیک گرایش ساخت و تولید دانشگاه صنعتی اصفهان با ارایه پایان نامه با عنوان طراحی و ساخت دستگاه ماشین کاری آلتراسونیک و بررسی پارامترهای مؤثر بر ماشین کار با راهنمایی دکترعلیرضا فدایی تهرانی و دکترامین الله محمدی، برگزیده این بخش از کنفرانس بین الملی مهندسی ساخت و تولید ایران شد.

دستگاه ماشین کاری آلتراسونیک Ultrasonic Machining(USM) که به طور انحصاری در دانشگاه صنعتی اصفهان طراحی و ساخته شده است برای ماشین کاری(سوراخ کاری) قطعه کار هایی با سختی بیشتر از 40HRC مورد استفاده قرار می گیرد.

همچنین هفدهمین همایش ملی و ششمین کنفرانس بین المللی مهندسی ساخت و تولید ایران به صورت غیرحضوری به میزبانی دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار شد.

بنا بر اعلام روابط عمومی وزارت علوم، برگزاری نشست های تخصصی علمی و صنعتی، ارائه سخنرانی های کلیدی توسط اساتید برجسته داخلی و خارجی، برگزاری کارگاه های آموزشی تخصصی از دیگر برنامه های هفدهمین همایش ملی و ششمین کنفرانس بین ال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان نامه برتر مهندسی ساخت و تولید ایران انتخاب شد

پایان نامه برتر مهندسی ساخت و تولید ایران انتخاب شد