مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 اسفند 1399 ساعت 14:252021-03-13بين الملل

جزییات سفر قریب الوقوع هیأت حزب الله به مسکو


رییس فراکسیون «الوفاء للمقاومه» وابسته به جنبش حزب الله در پارلمان لبنان ضمن تأیید سفر قریب الوقوع هیأتی از این جنبش به مسکو، جزییات آن را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، محمد رعد رییس فراکسیون الوفاء للمقاومه (وفاداری به مقاومت) که قرار است روز دوشنبه در رأس هیأت حزب الله به مسکو برود، تأکید کرد که روابط حزب الله و روسیه از سال ها پیش آغاز شده است.

رعد در مصاحبه با خبرگزاری بررسی شد و امروز نیز با توجه به تحولات زیاد در چند سال اخیر، بررسی افق های مرحله آینده در سایه این تحولات ضروری است.

رعد افزود که دعوت از هیأت حزب الله برای بررسی افق های مرحله آینده پس از آن صورت گرفت که در مرحله گذشته دستآوردهایی به نفع ملت های منطقه محقق شد.

رعد در پاسخ به سوالی درباره امکان بررسی پرونده تشکیل دولت لبنان نیز گفت: دستور کار مشخصی نداریم و احتمال بررسی موضوع تشکیل دولت وجود دارد اما در چارچوب اوضاع لبنان و ضرورت برقراری ثبات در آن و تلاش برای تسریع روند تشکیل دولت بررسی خواهد شد.

رییس فراکسیون وفاداری به مقاومت افزود که جلساتی با مسئولان وزارت خارجه و کمیته امور خارجه مجلس دومای روسیه و برخی از مسئولان برگزار خواهد شد و امیدواریم که فرصت دیدار با مسئولان وزارت خارجه فراهم آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات سفر قریب الوقوع هیأت حزب الله به مسکو

جزییات سفر قریب الوقوع هیأت حزب الله به مسکو