مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 اسفند 1399 ساعت 14:352021-03-13سياسي

مردم ایران لایق خدمات بیشتری هستند/ لزوم خدمت خالصانه به محرومان


امام جمعه بجنورد ضمن تاکید بر لزوم خدمت خالصانه به محرومان، گفت: مردم ایران تا به امروز در مسیر ولایت و اهل بیت (ع) حرکت کرده اند لذا شایسته دریافت خدمات بیشتری هستند.

- بجنورد- امام جمعه بجنورد ضمن تاکید بر لزوم خدمت خالصانه به محرومان، گفت: مردم ایران تا به امروز در مسیر ولایت و اهل بیت (ع) حرکت کرده اند لذا شایسته دریافت خدمات بیشتری هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری ظهر شنبه در مراسم افتتاح مرکز خیریه حضرت رقیه (س) در بجنورد، با اشاره به اجر و قرب خدمت به مردم به ویژه به نیازمندان و محرومان، اظهار کرد: اگر خدمت به خلق الله خالصانه انجام شود، افزون بر آثار و برکات مادی و دنیوی، سبب سعادتمندی انسان در آخرت می شود.

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه در سرای باقی و دنیای آخرت گریه بر سیدالشهدا (ع) و خدمت به خلق خدا گران خریداری می شود، بیان کرد: اگر کسی بدون هیچ چشم داشتی و قربه الی الله به خلق خدمت کند بدون شک مزد و پاداشی که از خداوند می گیرد قابل قیاس با تقدیرهای دنیوی نیست.

وی افزود: اگر در دنیا از خادم خالص خلق الله هزار بار هم که تقدیر کنیم باز هم با ذره ای از تقدیر و تجلیل خداوند برابری نمی کند؛ زیرا تقدیر حق تعالی بهشت و مغفرت الهی است، در ثانی خود اینکه خداوند به انسان عنایت کند بالاترین لطف محسوب م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم ایران لایق خدمات بیشتری هستند/ لزوم خدمت خالصانه به محرومان

مردم ایران لایق خدمات بیشتری هستند/ لزوم خدمت خالصانه به محرومان