مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 اسفند 1399 ساعت 15:452021-03-13سياسي

ورود کرونای انگلیسی به 4 شهرستان سمنان


استاندار سمنان از شناسایی ویروس کرونای انگلیسی در این استان و مواردی در شهرستان های سمنان، مهدی شهر، شاهرود و گرمسار خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، علیرضا آشناگر عصر امروز در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان سمنان از شناسایی ویروس خبر داد.

وی با بیان اینکه استان سمنان در شرایط فعلی در وضع باثباتی قرار دارد و روند ابتلا به کرونا به صورت نزولی است، گفت: مقابله با بیماری کرونا در شرایط موجود و ایجاد آرامش بین مردم، یکی از دلایلی است که باید در ایام تعطیلات پیش رو آمادگی کامل بین مدیران استان وجود داشته باشد.

لزوم آماده باش مدیران سمنان در ایام نوروز  استاندار سمنان گفت: به واسطه شیوع کرونا تمامی برنامه های ستاد تسهیل سفر در استان سمنان متوقف شده است؛ اما مدیران دستگاه های اجرایی استان باید در ایام نوروز 1400 به منظور ارائه خدمت و آرامش مردم در حالت آماده باش کامل در استان حضور داشته باشند.

آشناگر، بروز حوادث غیرمترقبه به واسطه بارش باران های شدید و نوسانات آب و هوایی را یکی دیگر از مؤلفه هایی دانست که نیاز است، دستگاه های اجرایی استان به منظور همراهی با مردم و القای اطمینان و آرامش بیشتر برای آنان در ایام نوروز در حالت آماده باش قرار داشته و در کنار مردم باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود کرونای انگلیسی به 4 شهرستان سمنان

ورود کرونای انگلیسی به 4 شهرستان سمنان