مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 اسفند 1399 ساعت 16:002021-03-13سياسي

پیام های هفت گانه آیت الله سیستانی به غرب چه بود؟


آیت الله سیستانی در بیانیه اخیر خود به مناسبت دیدار پاپ با این ایشان، پیام های مهمی در ارتباط با مسائل مهم منطقه و جهان را از طریق رهبر کاتولیک های جهان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس- حسین محمدی اصل*: آبراهام لینکلن، شانزدهین رییس جمهور در روز 15 اسفند سال 1399، پیوند دین و سیاست در عراق را برای همیشه در قلب تاریخ ماندگار کرد و ابعاد سیاسی، امنیتی و فرهنگی گسترده ای را رقم زد که توجه بسیاری از تحلیلگران و اندیشه ورزان جهان اسلام و بین الملل را به خود جلب کرده و تحلیل ها درباره این سفر، همچنان در رسانه های جهان در حال انتشار است.

آنچه در ادامه می خوانید تحلیل بیانیه منتشرشده توسط دفتر آیت الله سیستانی پس از دیدار با پاپ فرانسیس رهبر مسیحیان کاتولیک است.

نه های هفتگانه در بیانیه آیت الله سیستانی در دل این بیانیه که به شرح محورهای بیانات حضرت آیت الله سیستانی در دیدار با رهبر کاتولیک های جهان پرداخته است نکاتی پنهان است که شامل هفت نَـه بزرگ به سیاست های غرب و همپیمانانش در جهان می شود.

این محورها زیرساخت های روشن نگرش سیاسی مرجعیت اعلای نجف را برای همه روشن کرده است و از سویی دیگر، پاپ فرانسیس را حامل پیامی کرده که باید به دست سیاستمداران غرب و هم پیمانانش برساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام های هفت گانه آیت الله سیستانی به غرب چه بود؟

پیام های هفت گانه آیت الله سیستانی به غرب چه بود؟