مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 اسفند 1399 ساعت 05:502021-03-14پزشكي

35 درصد ناباروری ها در مردان دلایل ناشناخته دارد


مدیر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: معضلی که در حال حاضر در خصوص  ناباروری در مردان با آن روبه رو هستیم، - مدیر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس دانشگاه علوم پزشکی مشهد: 35 درصد ناباروری ها در مردان دلایل ناشناخته دارد ایسنا/خراسان رضوی مدیر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: معضلی که در حال حاضر در خصوص  ناباروری در مردان با آن روبه رو هستیم، ناباروری هایی با علل ناشناخته است و 35 درصد ناباروری در مردان بدون دلیل شناخته شده است.

محمد احمدیان در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: ناباروری در مردان عموما به این صورت است که فرد بیماری زمینه ای یا مشکل خاص دیگری ندارد و به دلیل فاکتورهای محیطی، سبک زندگی، استعمال دخانیات، تغذیه و فعالیت نامناسب و آلاینده های موجود دچار ناباروری می شود.

مدیر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ضمن اشاره به اینکه در حال حاضر در دنیا، حدود 10-15 درصد زوجین درگیر ناباروری هستند، گفت: در ایران براساس آخرین مطالعات، ناباروری 13.

5 تا 14 درصد اعلام شده است.

40-50 درصد از این آمار مربوط به مشکلات ناباروری در مردان می شود که 30-35 درصد از ناباروری مردان بدون دلیل شناخته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

35 درصد ناباروری ها در مردان دلایل ناشناخته دارد

35 درصد ناباروری ها در مردان دلایل ناشناخته دارد