مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 اسفند 1399 ساعت 05:552021-03-14فرهنگي

تقابل یاکوزای ایرانی و یک فوتبالیست در تئاتر/ اجرای همزمان «سگک»


کهبد تاراج از اجرای نمایش «مشتبا داداش صیغه ای حسین آدیداس» که به تازگی نیز متن آن منتشر شده است از فروردین ماه در تماشاخانه ایرانشهر خبر داد.

- کهبد تاراج از اجرای نمایش مشتبا داداش صیغه ای حسین آدیداس که به تازگی نیز متن آن منتشر شده است از فروردین ماه در تماشاخانه ایرانشهر خبر داد.

کهبد تاراج نویسنده و کارگردان تئاتر که به تازگی اجرای نمایش یاماها را در تالار قشقایی مجموعه تئاترشهر به پایان رسانده است درباره فعالیت های جدیدش به خبرنگار مهر گفت: طبق درخواستی که پاییز برای اجرا در تماشاخانه ایرانشهر به آقای حسین مسافر آستانه داده بودم درخواستم در شورا مورد قبول واقع و قرار بر این شد که از 16 فروردین تا 22 اردیبهشت نمایش مشتبا داداش صیغه ای حسین آدیداس را در سالن سمندریان این مجموعه به صحنه ببرم.

وی ادامه داد: با وجودی که نمایش تنها 2 بازیگر دارد اما کار بسیار سختی است و فکر می کنم این آخرین کاری باشد که با این بافت از ادبیات به صحنه ببرم.

این متن را پارسال نوشتم و قصه 2 کارگر ایرانی است که در اواخر دهه 60 در ژاپن کار می کنند.

کل نمایش در یک خواب می گذرد و فضای ذهنی این 2 را در خواب می بینیم که یکی از آنها در کالبد حسین کریم پور معروف به حسین آدیداس می رود و دیگری در جلد مجتبی محرمی بازیکن سابق فوتبال می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقابل یاکوزای ایرانی و یک فوتبالیست در تئاتر/ اجرای همزمان «سگک»

تقابل یاکوزای ایرانی و یک فوتبالیست در تئاتر/ اجرای همزمان «سگک»