مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 اسفند 1399 ساعت 06:452021-03-14سياسي

سردار کوسه چی از فرماندهان غیور و فاتح سنگرهای دشمن بود


فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیا(ص) با صدور پیامی شهادت سردار محمد حسن کوسه چی را تسلیت گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، سرلشگر پاسدار غلامعلی رشید فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیا(ص) طی پیامی شهادت سردار محمدحسن کوسه چی از فرماندهان دفاع مقدس را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است که، مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیۖ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا﴿23﴾( سوره مبارکه الأحزاب آیه 23) جان مشتاق و ملکوتی شهید زنده سردار حاج محمدحسن کوسهچی (پارساکیان) جانباز مخلص صبور و خستگی ناپذیر میدانهای خطیر دفاع از انقلاب اسلامی و ایران عزیز در ایام حضوری موثر و جوشنده داشت.

در ادامه این پیام آمده است که، مقام سردار کوسه چی را در زمین باید از سرزمینهای تفتیده خوزستان و ایلام و بسیجیان دریادل، و در آسمان باید از شهدای عالی مقام و ملائکه مقرب و معراجیان محفل انس الهی پرسید.

شهید کوسه چی در آخرین ماموریت خود به عنوان ریٔیس گروه ارزیابی دفاعی رزمی نیروی زمینی قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیاء(ص) در پی حضور در رزمایش نظامی جان عزیز خود را در مسیر دفاع از آرمانهای رفیع حضرت امام راحل(ره) و در مسیر سربازی امام خامنه ای (مد ظله العالی) به حضرت باری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار کوسه چی از فرماندهان غیور و فاتح سنگرهای دشمن بود

سردار کوسه چی از فرماندهان غیور و فاتح سنگرهای دشمن بود