مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 اسفند 1399 ساعت 08:002021-03-14فرهنگي

برگزیدگان ششمین دوره جایزه فیروزه معرفی شدند


ششمین دوره جایزه فیروزه درحالی برگزیدگان خود را شناخت که هیئت داوران این جشنواره، پژوهش و نقد در حوزه تولیدات فرهنگی را ضروری دانستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ششمین دوره جایزه فیروزه درحالی برگزیدگان خود را شناخت که هیئت داوران این جشنواره، پژوهش و نقد در حوزه تولیدات فرهنگی را ضروری دانستند.

در بخشی از این بیانیه آمده است: موضوعات بومی و فرهنگی هر سرزمین به تکریم ارزش های بومی کمک خواهد کرد که این مسئله تضمین توسعه پایدار، آشتی و برقراری صلح است.

بی شک مطالعه تجربه ها و درس های آموخته در اقلیم های دیگر کمک به تولید بهینه خواهد کرد اما آگاهی از ریشه های فرهنگی و هنری هر سرزمینی و سیر تکاملشان در طول تاریخ و جای جای جهان، به آگاهی و احترام ما نسبت به دیگر ملت ها و فرهنگ ها می افزاید.

طراحی و تولید کالاهای فرهنگی صرفاً طراحی و تولید یک کالا نیست، طراحی یک خط و مشی فکری، فرهنگی در سطح ملی است و شکل دهنده نسلی خواهد بود که سرزمین مان را به آنها می سپاریم پس هوشیار باشیم که انچه رقم می خورد نگاهبان میراث ماست.

در بخشی دیگر از این بیانیه می خوانیم: پژوهش در امر طراحی و تولید محتوا کالاهای فرهنگی کمک خواهد کرد تا در شرایط اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی، راه و مسیر روشنی پیش رو قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان ششمین دوره جایزه فیروزه معرفی شدند

برگزیدگان ششمین دوره جایزه فیروزه معرفی شدند