مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 اسفند 1399 ساعت 09:002021-03-14اقتصادي

روزانه یک میلیارد تومان برای نگهداری شهر قم هزینه می شود


رییس کمیسیون برنامه وبودجه و امور سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر قم گفت: روزانه یک میلیارد تومان برای نگهداری شهر قم، هزینه می شود.

- ایسنا/قم رییس کمیسیون برنامه وبودجه و امور سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر قم گفت: روزانه یک میلیارد تومان برای نگهداری شهر قم، هزینه می شود.

مجید اخوان در گفت و گو با خبرنگاران پیرامون وضعیت بودجه شهر قم اظهار داشت: وظیفه کمیسیون رسیدگی به فرآیند بودجه، اصلاحیه ها و متمم های احتمالی و موضوع تفریغ بودجه و نظارت بر تحقق منابع و مصارف است.

رییس کمیسیون برنامه وبودجه و امور سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر قم افزود: در جهت بررسی بودجه سال 1400، بیش از 30 جلسه پیرامون ارزیابی درآمدها و هزینه ها برگزار شد.

وی تصریح کرد: در سال 1400 اختلاف 10 درصدی در بودجه پیشنهادی شهرداری قم با بودجه مصوب 3 هزار و 62 میلیارد تومانی در شورای اسلامی شهر قم دیده می شود.

اخوان بیان کرد: درمجموع منابع داخلی شامل عوارض، مالیات و بخشی از کمک های دولتی حدود 35 تا 40 درصد منابع بودجه شهرداری را شامل می شود که در حدود 1270 میلیارد تومان است.

وی خاطرنشان کرد:همچنین منابع غیر نقدی بودجه نیز که از محل فروش املاک و برخی سرمایه گذاری به دست می آید نیز در حدود 850 میلیارد تومان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزانه یک میلیارد تومان برای نگهداری شهر قم هزینه می شود

روزانه یک میلیارد تومان برای نگهداری شهر قم هزینه می شود