مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 اسفند 1399 ساعت 09:352021-03-14اقتصادي

سهم 60 درصدی واژگونی ها از تصادفات یک ساله سمنان/ کاهش 29درصدی فوتی ها


 رییس پلیس راه استان سمنان از سهم 60 درصدی واژگونی ها از تصادفات یک ساله این استان خبر داد و گفت: کویری بودن و یکنواختی جاده ها از مهمترین عوامل موثر در واژگونی ها و ازدیاد آن در محورهای کویری استان سمنان است.

- ایسنا/سمنان  رییس پلیس راه استان سمنان از سهم 60 درصدی واژگونی ها از تصادفات یک ساله این استان خبر داد و گفت: کویری بودن و یکنواختی جاده ها از مهمترین عوامل موثر در واژگونی ها و ازدیاد آن در محورهای کویری استان سمنان است.

سرهنگ تقی کبیری 24 اسفندماه با اشاره به فراوانی بالای واژگونی ها در استان اظهار کرد: بیشترین فراوانی از لحاظ علت تصادفات در راه های استان طی یک سال گذشته، واژگونی و خروج از جاده به میزان 60 درصد بوده است.

وی با اشاره به اجرای طرح زمستانه پلیس در محورهای مواصلاتی این استان افزود: طرح زمستانه به مدت 90 روز، با 120 نفر پرسنل در چهار پاسگاه دارای گردنه استان به انجام رسید.

رییس پلیس راه استان ادامه داد: در 20 روز پر بارش در طرح زمستانه، 128 ساعت انسداد راه های استان را داشتیم که به خودروهای گرفتار در برف و کولاک امدادرسانی شده و با تلاش همکاران و دستگاه های ذی ربط بازگشایی راه ها صورت گرفت.

سرهنگ کبیری با اشاره به برخی ممنوعیت ها در طرح مقابله با کروناویروس تصریح کرد: در بحث اجرای قانون ممنوعیت تردد به واسطه شیو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم 60 درصدی واژگونی ها از تصادفات یک ساله سمنان/ کاهش 29درصدی فوتی ها

سهم 60 درصدی واژگونی ها از تصادفات یک ساله سمنان/ کاهش 29درصدی فوتی ها