مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 اسفند 1399 ساعت 10:552021-03-14فرهنگي

برگزیدگان «جایزه فیروزه» معرفی شدند


ششمین دوره جایزه فیروزه درحالی برگزیدگان خود را شناخت که هیئت داوران این جشنواره پژوهش و نقد در حوزه تولیدات فرهنگی را ضروری دانستند.

- ششمین دوره جایزه فیروزه درحالی برگزیدگان خود را شناخت که هیئت داوران این جشنواره پژوهش و نقد در حوزه تولیدات فرهنگی را ضروری دانستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دبیرخانه جشنواره کالاهای فرهنگی (فیروزه)، در بخشی از بیانیه این جایزه آمده است: موضوعات بومی و فرهنگی هر سرزمین به تکریم ارزش های بومی کمک خواهد کرد که این مسئله تضمین توسعه پایدار، آشتی و برقراری صلح است.

بی شک مطالعه تجربه ها و درس های آموخته در اقلیم های دیگر به تولید بهینه کمک خواهد کرد اما آگاهی از ریشه های فرهنگی و هنری هر سرزمینی و سیر تکامل شان در طول تاریخ و جای جای جهان، به آگاهی و احترام ما نسبت به دیگر ملت ها و فرهنگ ها می افزاید.

طراحی و تولید کالاهای فرهنگی صرفا طراحی و تولید یک کالا نیست، طراحی یک خط مشی فکری، فرهنگی در سطح ملی است و شکل دهنده نسلی خواهد بود که سرزمین مان را به آن ها می سپاریم پس هوشیار باشیم که آن چه رقم می خورد نگاهبان میراث ماست.

در بخش دیگری از این بیانیه می خوانیم: پژوهش در امر طراحی و تولید محتوای کالاهای فرهنگی کمک خواهد کرد تا در شرایط اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی، راه و مسیر روشنی پیش رو قرار گیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان «جایزه فیروزه» معرفی شدند

برگزیدگان «جایزه فیروزه» معرفی شدند