مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 اسفند 1399 ساعت 11:302021-03-14سياسي

روحیه مجاهدت و از خودگذشتگی با جریان زندگی ما عجین شده است


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: روحیه مجاهدت و از خودگذشتگی با جریان زندگی ما عجین شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سلیمان رستمیان ظهر یکشنبه در مراسم تجلیل از خانواده های شهدای مدافع سلامت که به مناسبت 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا در دانشگاه علوم پزشکی استان البرز برگزار شد، اظهار کرد: گرامی می داریم یاد و خاطره شهدای والای مقام را به خصوص شهدای مدافع سلامت که در این مجموعه عاشقانه خدمت کردند و در این راه به درجه رفیع شهادت رسیدند.

وی با بیان اینکه 22 اسفند ماه سالروز تأسیس بنیاد شهید به نام روز بزرگداشت شهدا نامگذاری شده است، تصریح کرد: برای تبلیغ و ترویج فرهنگ ایثار را شهادت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان این ایام فرصت خوبی است که در روزهای پایانی سال فضای شهر و جامعه معطر به یاد و نام شهیدان شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با تبریک اعیاد شعبانیه بیان کرد: در کسوت ایثار و ایثارگری و در راستای اهداف بلند شهدا و ایثارگران صحبت های فراوانی شده است و تولیدات سمعی و بصری در قالب کتاب، فیلم و تصویر صورت گرفته است.

وی خاطر نشان کرد: ذکر و یاد نام شهدا و برگزاری محافل شهدا همواره موجب برکت است و بر اساس منویات جوانان این مرز و بوم در هر عرصه ای ایثارگرانه تلاش کردند تا از سلامت مردم دفاع کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحیه مجاهدت و از خودگذشتگی با جریان زندگی ما عجین شده است

روحیه مجاهدت و از خودگذشتگی با جریان زندگی ما عجین شده است