مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 اسفند 1399 ساعت 15:052021-03-14پزشكي

بوشهری ها امسال نه سفر می روند و نه مثل قبل آمادگی پذیرایی از مهمانان را دارند!


در نوروز پیش رو، هیچ گونه امکانات رفاهی و اقامتی در مدارس، مهمانسرای ادارات و سواحل بوشهر وجود ندارد و با اینکه بوشهری ها به خونگرمی و میزبانی معروف اند نه سفر می روند و نه آمادگی پذیرایی از مهمانان را مثل سنوات قبل خواهند داشت.

- بوشهری ها امسال نه سفر می روند و نه مثل قبل آمادگی پذیرایی از مهمانان را دارند! ایسنا/بوشهر استاندار بوشهر گفت: در نوروز پیش رو، هیچ گونه امکانات رفاهی و اقامتی در مدارس، مهمانسرای ادارات و سواحل بوشهر وجود ندارد و با اینکه بوشهری ها به خونگرمی و میزبانی معروف اند نه سفر می روند و نه آمادگی پذیرایی از مهمانان را مثل سنوات قبل خواهند داشت.

عبدالکریم گراوند در جلسه ستاد استانی کرونا با حضور فرمانداران و روسای شبکه های بهداشت و درمان استان بوشهر ضمن تبریک فرا رسیدن اعیاد شعبانیه عنوان کرد: نباید از تاثیرات چهارشنبه آخر سال غافل شد و مراقبت کرد تا تجمعی شکل نگیرد و نتایج مطلوب مراسم 13بدر سال گذشته که با توصیه رهبری، مردم پروتکلها را رعایت کردند، به دست بیاید.

زیرا اگر یک نفر مبتلا شود میتواند افراد بسیاری را نیز آلوده به این ویروس کند.

وی افزود: از سمن ها و فعالان اجتماعی نیز انتظار می رود تا در فضای مجازی کار رسانه ای انجام دهند و با ایجاد کافه فرهنگی کمک کنند این ایام وسیله ای برای انتشار و شیوع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بوشهری ها امسال نه سفر می روند و نه مثل قبل آمادگی پذیرایی از مهمانان را دارند!

بوشهری ها امسال نه سفر می روند و نه مثل قبل آمادگی پذیرایی از مهمانان را دارند!