مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 اسفند 1399 ساعت 16:552021-03-14پزشكي

کرونای انگلیسی به خراسان شمالی رسید


رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: نتیجه آزمایش پنج نفر از چند بیمار مشکوک مبتلا به ویروس جهش یافته کرونای انگلیسی در استان مثبت اعلام شد.

- ایسنا/خراسان شمالی رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: نتیجه آزمایش پنج نفر از چند بیمار مشکوک مبتلا به ویروس جهش یافته کرونای انگلیسی در استان مثبت اعلام شد.

دکتر سید احمد هاشمی حال این افراد را مساعد اعلام کرد و افزود: مداخلات و پیگیری های بهداشتی و درمانی لازم برای این افراد انجام شده است.

وی تاکید کرد: راه های پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا و گونه جهش یافته انگلیسی آن استفاده از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی در اجتماع، شست و شوی مکرر دستها، ماندن در خانه، پرهیز از رفت و آمدهای غیرضروری و حضور نیافتن در اجتماعات است.

دکتر هاشمی ادامه داد: با توجه به روزهای پایانی سال، نزدیک شدن به سال نو و تعطیلات عید نوروز، از همه شهروندان تقاضا می شود از رفت و آمدهای غیرضروری در شهر و تجمع در فروشگاه ها و مراکز خرید به شدت پرهیز کنند و برنامه های سفر خود را لغو کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی این دانشگاه، وی گفت: هرگونه بی توجهی، سهل انگاری و رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی زمینه ساز موج جدید شیوع ویروس کرونا خواهد بود که کنترل آن هزینه های سنگینی را در پی خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونای انگلیسی به خراسان شمالی رسید

کرونای انگلیسی به خراسان شمالی رسید