مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 اسفند 1399 ساعت 17:152021-03-14سياسي

مجوز واردات کالاهای اساسی از طریق شرکت های تعاونی مرزی و پیله وران صادر شد


هیأت دولت مصوب کرد واردات کالاهای اساسی شامل برنج، چای، دانه های روغنی، مغز گردو، بادام هندی، نهاده های دامی، دام زنده، گوشت گاو و گوساله و همچنین میوه های گرمسیری و نارنگی از طریق شرکت های تعاونی مرزنشین و پیله وران انجام و در شبکه توزیع کشور عرضه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس هیأت دولت در جلسه روز یکشنبه به ریاست حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهوری، مصوب کرد واردات کالاهای اساسی، شامل برنج، چای، دانه های روغنی، مغز گردو، بادام هندی، نهاده های دامی، دام زنده، گوشت گاو و گوساله و همچنین میوه های گرمسیری و نارنگی از طریق شرکت های تعاونی مرزنشین و پیله وران از محل ارز حاصل از صادرات سال های 97، 98 و 99 خود بدون الزام به ارایه گواهی سایر دستگاه ها از جمله گواهی GMP انجام و در شبکه توزیع کشور عرضه شود.

هیات وزیران سازمان دامپزشکی و حفظ نباتات را موظف کرد تمهیدات لازم برای بررسی سریع ارزیابی قرنطینه ای را در مرزها تدارک ببیند.

همچنین به موجب تصمیم دولت، واردات کالاهای اساسی و ضروری یاد شده توسط شرکت های تعاونی مرزنشین و پیله وران از محل صادرات یکدیگر در سال های 97، 98 و 99 خارج از سهمیه ارزی و مقدار تعیین شده بوده و امکان واگذاری ارز حاصل از صادرات پیله وران و شرکت های تعاونی مرزنشین به سایر پیله وران و شرکت های تعاونی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز واردات کالاهای اساسی از طریق شرکت های تعاونی مرزی و پیله وران صادر شد

مجوز واردات کالاهای اساسی از طریق شرکت های تعاونی مرزی و پیله وران صادر شد