مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 اسفند 1399 ساعت 17:302021-03-14اقتصادي

مناطق مختلف خراسان جنوبی به معین های اقتصادی سپرده می شوند


با تقسیم مناطق مختلف استان، بررسی ظرفیت های هر منطقه، شناخت مشکلات موجود و ارائه راهکارهایی برای برون رفت از آنها، - ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی گفت: با تقسیم مناطق مختلف استان، بررسی ظرفیت های هر منطقه، شناخت مشکلات موجود و ارائه راهکارهایی برای برون رفت از آنها، هر حوزه را به یک معین اقتصادی می سپاریم.

حمید ملانوری، امروز یکشنبه 24 اسفند در جلسه معین های توسعه ای استان خراسان جنوبی افزود: از این طریق به مردم مهارت کار کردن را می آموزیم تا خودکفا شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با تاکید بر اینکه این اقدامات در راستای مسئولیت های اجتماعی واحدهای تولیدی صورت می گیرد گفت: واحدهای تولیدی و صنعتی مکلفند مابه ازای بهره مندی از ظرفیت های استان، دغدغه رفع مشکلات را هم داشته باشند.

استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: تمامی فعالیت های معین های توسعه ای با هماهنگی دستگاه های متولی و با نظارت و همراهی کامل فرمانداران در چارچوب قانون انجام می شود.

وی افزود: در سایه این وفاق، تعامل، همدلی و همراهی، سطح توانمندی مردم را افزایش داده، به رفاه بیشتر و توسعه پایدار، متوازن و همه جانبه می رسیم.

ملانوری گفت: همه برنامه ریزی های ما زمانی نتیجه می دهد که با رفاهی که ایجاد می کنیم، مردم از زندگی خود لذت ببرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مناطق مختلف خراسان جنوبی به معین های اقتصادی سپرده می شوند

مناطق مختلف خراسان جنوبی به معین های اقتصادی سپرده می شوند