مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اسفند 1399 ساعت 05:102021-03-15سياسي

سیل فروردین 98 اثبات کننده ضرورت احداث سد معشوره


نماینده مردم کوهدشت و رومشگان در مجلس گفت: سیل فرودوین 98 ثابت کرد تمام استدلال های وزارت نیرو مبنی بر عدم نیاز به احداث سد معشوره بر باد رفته است.

- ایسنا/لرستان نماینده مردم کوهدشت و رومشگان در مجلس گفت: سیل فرودوین 98 ثابت کرد تمام استدلال های وزارت نیرو مبنی بر عدم نیاز به احداث سد معشوره بر باد رفته است.

حجت الاسلام محمدرضا مبلغی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: شهرستان های کوهدشت و رومشگان یکی از کمبودهایی که دارد در حوزه مخابرات است.

وی ادامه داد: در بخشی از خدماتی که باید به مردم ارائه شود اوّلیات را نداریم، گاهاً در شهر با کمبود یا قطعی آب مواجه می شویم که الان در حال کار هستیم.

مبلغی با اشاره به این که در حوزه مخابرات در نقاط مختلف و متعددی از شهرستان های کوهدشت و رومشگان اصلاً آنتن مخابراتی وجود ندارد و مردم بی بهره هستند، عنوان کرد: اکنون در روزگاری هستیم که خبرها آنلاین و فوری است و هرگونه رشدی را با فضای مجازی داریم، شدیداً نیاز به این ارتباطات وجود دارد.

نماینده مردم کوهدشت و رومشگان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: انسان موجودی است که باید حتماً با هم نوعان و نزدیکان خود ارتباط داشته باشد اگرچه در مکان های دوری نسبت به هم باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیل فروردین 98 اثبات کننده ضرورت احداث سد معشوره

سیل فروردین 98 اثبات کننده ضرورت احداث سد معشوره