مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اسفند 1399 ساعت 06:252021-03-15ورزشي

برگزاری کلاس کنترل مربیان با حضور چهره های شاخص کشتی


کلاس کنترل مربیان استان فارس در دو بخش فرنگی و آزاد طی روزهای 22 تا 24 اسفندماه به میزبانی هیات کشتی استان در شهر شیراز برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، کلیه مربیان استان فارس در دو بخش، اصول مربیگری، اخلاق در ورزش و طراحی در تمرین را پشت سر گذاشتند و تمامی کسانی که صاحب دفترچه مربیگری بودند کنترل شدند.

مرادی با اشاره به حضور امید نوروزی قهرمان جهان و المپیک در این دوره تصریح کرد: کلیه مربیان فعالی که سن 60 سالگی را پشت سر گذاشتند و با قانون 60 سالگی مواجه شده بودند اما از بولتن مربیگری خارج شده بودند در این دوره حضور پیدا کردند و با توجه به فاکتورها و شاخص های که داشتیم اکثر این مربیان فعال و در بولتن جای گرفتند.

وی ادامه داد: در کل حدود 80 نفر از مربیانی که به هر نحوی از بولتن ما خارج شده بودند در این دوره حضور یافتند که تعداد 31 نفر با توجه به کسب امتیازات و نتایج لازم به لیست مربیان انستیتو کشتی اضافه شدند.

رییس انستیتو کشتی گفت: حدود 160 مربی کشتی آزاد و فرنگی که صاحب دفترچه بودند در این کلاس کنترل شدند که از این تعداد 31 نفر غیرفعال شدند و 46 نفر نیز با توجه به شاخص های عدم بار فنی، تیپ بدنی و عدم حضور در باشگاه ها و فعال نبودن، فرصت های شش ماهه داده شد تا خود را در بروزرسانی کنند و در غیر این صورت غیر فعال می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری کلاس کنترل مربیان با حضور چهره های شاخص کشتی

برگزاری کلاس کنترل مربیان با حضور چهره های شاخص کشتی