مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اسفند 1399 ساعت 07:502021-03-15سياسي

ثبت نام 345 داوطلب در انتخابات شوراهای شهر همدان/ سرکان شهر بدون نامزد


دبیر ستاد انتخابات استان همدان از ثبت نام 345 داوطلب شوراهای اسلامی شهر در سطح استان همدان تا پایان روز یک شنبه 24 اسفندماه خبر داد.

- ایسنا/همدان دبیر ستاد انتخابات استان همدان از ثبت نام 345 داوطلب شوراهای اسلامی شهر در سطح استان همدان تا پایان روز یک شنبه 24 اسفندماه خبر داد.

ابوالقاسم الماسی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: تا پایان روز یک شنبه، 345 نفر برای حضور در انتخابات شوراهای شهر استان ثبت نام کردند که در این بین بیشترین ثبت نام با 122 نفر مربوط به شهر همدان بوده و در شهر سرکان هم هیچ کس داوطلب حضور در انتخابات نشده است.

وی با بیان اینکه از بین ثبت نام کنندگان 13 نفر مدرک تحصیلی دیپلم، 21 نفر کاردانی، 192 نفر کارشناسی، 109 نفر کارشناسی ارشد، هفت نفر دکتری و سه نفر تحصیلات حوزوی دارند، مطرح کرد: دو نفر از ثبت نام کنندگان بالای 65 سال سن دارند و 85 نفر نیز بین 25 تا 30 سال هستند.

دبیر ستاد انتخابات استان همدان در ادامه خاطرنشان کرد: آخرین مهلت ثبت نام تا روز سه شنبه ساعت 18 است و افرادی که تمایل به حضور در انتخالات شوراهای شهر دارند، هر چه سریع تر نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

وی در رابطه با روند تأیید صلاحیت نامزدهای انتخابات، توضیح داد: پس از پایان ثبت نام، به مدت 10 روز استعلامات لازم از مراجع چهارگانه اداره اطلاعات، نیروی انتظامی، دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام 345 داوطلب در انتخابات شوراهای شهر همدان/ سرکان شهر بدون نامزد

ثبت نام 345 داوطلب در انتخابات شوراهای شهر همدان/ سرکان شهر بدون نامزد